canlı casino siteleri

Öldürme Mevsimi Film izle

53
oldurme mevsimi film izle

Bir Amerikan gazisi ve Avrupalı bir turistin Appalaş Dağları derinliklerinde kurdukları tuhaf bir dostluk. Fakat turistin gerçek niyeti ortaya çıkar ve Amerika’nın en ürkütücü yerlerinden birinde eski bir özdeyişi kanıtlarcasına bir mücadele başlar.. “Savaşın en saf hali teke tek yapılandır…”

Yorumlar

Ömer

6 sene önce

Admin emeyıne sağlık.
Lütfen izleme seceneklerınde VK ilk seceneyın olsun. Çünkü görüntü kalitesi ve
Flash player e gerek olmadan oynatması. Çok iyi.

NAACALLER

6 sene önce

YAV KARDEŞİM BU NASIL BİR GÖRÜNTÜ SENCE NORMAL BİR İNSAN BU FİLMİ İZLEYEBİLİRMİ.YANİ ELİNİZE SAĞLIKTA BU KADARDA GÖRÜNTÜ KALİTESİ BOZUK FİLMİ KOYMA KARDEŞİM.YANİ İNSAN ZEKASINA HAKARET GİBİ BİRŞEY YAHU.BU NE RAHATLIK BU NE LAKAYITLIK.

admin

6 sene önce

görüntü kalitesi bozuk dediğin film 720p onuda beğenmiyosan git dvd al izle ukala.

tanerseki

6 sene önce

adam iki tane devin yeni çıkmış filmini yayınlamış pazar günü gerçekten çok nankörce bir mesaj yazmışsın naacaller onuda silmemiş hala seni adam yerine koymuş bide cevap vermiş sabır işi bu işler kolay gelsin teşekkür ettik film harika

umıt

6 sene önce

sıte yonetıcısı arkadas bu fılmı ızleme fırsatı veren emeklerın ıcın cok tesekkur ederım.ılk defa yorum yazıyorum su kadarını soyleyebılırım ınternet ortamındakı en ıyı fılm ızleme sıtesı, emek verılmıs bır ortam. gercekten tesekkur ederım

murat

6 sene önce

admin bu naacaller isimli çocuğa küfür etmeyi serbest bırakırsan çok sevinicez

Ömer

6 sene önce

Demin izledım fılmi appletv ye aktarıpta görüntü çok iyidi.
Yüreyıne emeyine salık baskan.

rizeli

6 sene önce

daha filmi falan seyretnedim ama şu naacaller dallamasının mesajı sinirlerimi gerdi behey p….şt bi utanmadan bunu yazabiliorsub değilmi veb adminin yerinde olsam sana hergün okşama çerçevesinde şiir gibi k…f ler ederdim admin bunu yayınla yoksa yemek borçlarımdan silerim filmi seyredince yorum yazacağım

ilhami demiray

6 sene önce

BÖYLE DANDİK FİLMLERİ SEYRETMEMEK LAZIM.amerikalılar sırplara saldırmışmışmış. Aslında soy kırım ve vahşeti sırplar bosnalılara yaptı. Gerçekleri yanlış gösteren filmleri seyretmemek ve protesto etmek gerekir

Doruk

6 sene önce

Filmin temasına biraz daha yüzeysel olarak bakarsan aslında hoş bir film. Objektif olarak yaklaşıp seyretmeyi kenara koyup estetik beğenilerin için izlemeyi denemelisin. Sonuçta bunların hepsi film ama Robert De Niro’nun her zaman bir mesajı vardır. O mesajı almak lazım.

ercan

6 sene önce

vk ye üye
olmadan film izlen miyor admin

rizeli

6 sene önce

iki müthiş adam bo..tan bir film bence vya bana hitap etmedi zaten intikam diye yola çıkmış biri böylemi yapar artık isimlerini kullanıyorlar olay bu admin ama gerçekten bu işin üstadısın

aliBedel

6 sene önce

NAACALLER .. Muhtemelen siteye üye olmadıgından bu yorumu okuyamayacaksın ama ben yine de geyiğine yazıYORUM ; S.G ! 😀

HaCiWaT

6 sene önce

Emeğine Sağlık Admin güzel film , NAACALLER la hem fılmın goruntusunu begenmemişsin ama oturup sonuna kadar ızlemişsin ustune bırde mesaj veriyorsun sen süpermeni izledikten sonra hadi ordan krıpton dıye bir yer yok kimse uçamaz da dersin film la o izle geç ne üstüne alınıyon ..

karainci

6 sene önce

Üstadım bu işler ne kadar da maneviyatsızmış senin için valla cok üzülüyorum… Lakın yaptığın işin gercek ustasıda sensin filmi izledim vede cok begendim tavsiye ederim herkeze… FAKAT şu seninle abuk sabuk konuşan arkadaşa da iki laf etmeden yapamayacağım kardeşim başkalarına camur ataçağına sen daha iyisini yapta bizde görelim…Emeklerine sağlık kardeşim admin sana kolay gesin rabbim seninle olsunn…

Berk007

6 sene önce

Bence film kaliteleri baya iyi.. Site Yöneticisi Yıllardır kaliteden ödün vermeden yayın yapıyor.. Halen ne dediğini bilmez insanlar HADSİZLİKTE sınır tanımamaya devam ediyor.. Beğenmiyor musun. Girme o zaman kardeşim siteye.. Git DVD al BlueRAY al Nedir yani silahlamı getiriyolar seni buraya. Ne kadar çok gereksiz insan var ya.. Site yöneticisi hem kaliteli film seçimleri yapıyor ki ben seçimlerini beğeniyorum hemde yüksek kalitede upload ediyor. Daha ne olcaktı. Sen kaç tane Film Upload ettin ki kolay mı zor mu emek ne kadar var biliyo musun? Yok bilmiyorsun ancak işkembeden salla filmin kalitesi kötü diye. E iyi de seninde kaliten kötü biz sana gelme diyor muyuz? Hadsiz yaa.. Filmi izlemedim ama ilk yorumu görünce çok sinirlendim şimdiden çevreye verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür diliyorum..İyi seyirler.

umutbeyy

6 sene önce

adminim cok sagol hersey icin ama bu msajımı dıkkate alırsan sevinirim bu vk player sorunsuz devam et adminim asslannn adminn

serdar

6 sene önce

super bi cvp emegine saglık admınım

aslan

6 sene önce

Travolta rus sivesini harika yapmis, guzel film tskler admin

GEGATE

6 sene önce

bence izlemeden konuyu hakim olmadan bir şeyler hatta hayatta her zaman yorum yapmak sizi komik duruma düşürür..bunu he nekadar büyük harflerle yazarsan yaz yada bagırırsan da bu seni olduğun yerden daha yukarı taşımaz..
filme gelince görüntü ses ve alt yazı uyumlu konusu orjınal agır bır tempoda ama oyunculukları konusturan ıkılı dıaloglarda altta verılen mesajlar ıle fılmı ızlenebilir yapıyor..john travolta nın sinir edici yapmacık sakalı dışında ::D film izlene bilir.estetik açıdan izlenebilir film…TEŞEKKÜRLER ADMİN..

saboTaj

6 sene önce

bu admine hasta oluyorum oyle enterasan cevaplar yapıştırıyoki estetik var içinde kür etmiyor ama sanki anasınada sövmüş gibi inciltmeden sarılı veriyo.. bu naacaller söyliyecek sözüm yok arkadaşlar gerekeni sölemiş ama geri zekalı demessemde valla sanki siteye haksızlık edermişim gibi film oyuncularındanda anlaşılacagı üzre süper

murobaşkan

6 sene önce

admin eline sağlık adamım

eros

6 sene önce

ADMİİİN..SÜPERSİN..SENİ DESTEKLİYORUZ………O KADARRRRR

hayati06

6 sene önce

İki Muşteşem Oyuncu İle Aynı Güzellikte Bir Flim.
Teşekkürler.Sağolun.

mesut

6 sene önce

emeklerin için teşekkür ederim ama 360p çözünürlüğe sahip bir film sadece dosya boyutu büyütülerek 720p yapılmış.

Çetin

6 sene önce

Gerçekten güzel film, herkese tavsiye ederim…

kenan

6 sene önce

film guzel

mert16

6 sene önce

senin filme değil siteyi kötülemek adına bir kastın var biz bu siteyide adminide seviyoruzbeğenmiyorsan git dvd al adminimin dediği gibi lauk lauk konuşma burda herkes beğendi bir senmi kaldın beğenmiyorsan çekip gidersin

mehmet

6 sene önce

Sana katılıyorum. işte bu yüzden bu filmlere sinema dvd gibi organlarla para yatırmamak lazım. insanları salak zannediyorlar. vietnam içinde bu yolla kendilerini kahraman ilan ettirdiler. yaaa artık insanlar yemiyor…

mehmet

6 sene önce

evet mesajı var. parayı ver her bir ***** filmde oynarım

damat

6 sene önce

sakın olun bıraz arkadaslar bırı bı hata yaptı dıye hemen alayımız ustune atlıyo relax şu mubarek ramazan gununde bıraz sakın olalaım

bay kusursuz

6 sene önce

güzel degil tek bir şeyin üstünde yogunlaşmış zaman kaybıı

neo

6 sene önce

🙂 Güzel bir filmdi,Bosna yı hatırlatması maksadı ile beğendim,ama Amerika burada günah çıkartmaya çalışmış,ONLAR değilmiydi NATO VE AMERİKAN KUVVETLERİNİN EMRİ İLE BU SAVAŞA KİMSEYİ KARIŞTIRTMAYAN,SIRPLAR SİLAHSIZ KÖYLERE SALDIRIRKEN,HATTA MÜSLÜMANLARIN SİLAHLARINI BİZZAT TOPLAYIP BİNLERCE İNSANI SIRPLARIN İŞKENCESİNE VE ACIMASIZLIĞINA BIRAKAN,MÜSLÜMAN BOSNALILARA YARDIMLARI YASAKLAYAN.TARİHİ BİR SİNEMA İLE ÇARPITAMAZSINIZ..KAN AĞLIYOR BOSNALI AİLELER,BUGÜN BOSNAYA GİDİN İŞKENCE ALTINDA KALMIŞ BİNLERCE ÇOCUĞUN YAKARIŞ SESLERİNİ DUYAR GİBİ OLURSUNUZ..BİR SÜRE BEKLEYİP MÜSLÜMANLARIN ÖLMESİNİ İZLEDİKTEN SONRA DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN DİYEREK YAPTILAR YAPACAKLARINI,,İĞRENÇ PİSLİKLER..

neo

6 sene önce

FİLM İÇİN ŞÖYLE DİYEBİLİRİM İKİTANE BOSNA KATİLİ NİN BİRBİRLERİ İLE İNTİKAM ALMAK MAKSADI İLE,AVCILIK SERÜVENİ VE GERİLİM İLE DEVAM EDEN VE BOSNA ÜZERİNDEN YAPTIKLARI TÜM ACIMASIZLILARI PİSLİKLERİ SEYRCİYE AFFEDİN BİİZİ GÜNAH ÇIKARTIYORUZ İŞTE DEDİKLERİ BİR FİLM,SIRPLIDA SUÇLU AMA BİZDE SIRPLARIN MÜSLÜMANLARI İŞKENCE İLE ÖZELOLARAK KATLETMEK İÇİN YETİŞMİŞ BU BİRİMİ(ARTIK İŞLERİ KALMADI TABİ))ORTADAN KALDIRDIĞIMIZ İÇİN ÜZGÜNÜZ DEMOGOJELERİ FALAN FİLAN DEVAM EDİYOR..İZLEYEN TARİHİ YANILGIYA DÜŞEBİLİR O YÜZDEN İZLEYİCİ TARİHİ Bİ BELGESELDE İZLEMELİ..İİ SEYİRLER

kenan

6 sene önce

Hacı iyi hoş demişsinde her ülkenin tarihine baksan kesin katliyamları vardır hatar olmuştur En azından bırakında filimi sadece filim eglenme amaçlı izleyelim daha düne kadar taksimde kendi devletimiz kendi insanına katliyam yapmadımı yani kararlar alınır uygulanır dogru yada yanlış susan olur konuşan olur her ülke için geçerli önemli lan yapılan hatayı anlmak günah çıkarmakta bir erdemliktir yapılan hataya özür dilemekte

okanist

6 sene önce

holywodun en delikanlı aktörü için bunları yaman ayıp olmuş adam yahudileri köpek amerikayıda ona ses çıkarmayan sahibi diye ulu orta söyleyen bi adam rabrtdeniro

orhan

6 sene önce

admin üye olmak istiyorum ama bu e posta kullanıyor diyo ben hiç kayıt yapmadım ama

Batuhan Büber

6 sene önce

İki usta oyuncu var filmin içinde. Ben sevdim izlenebilir ama tabi fazla beklentiye de girmeyin 😀

CzSoN

6 sene önce

Eline Emegine Saglık Bu Kadar Yeni Filmleri Olsun Daha Once izlemedimiz Filmler Olsun Hepsi Var. Bencillik Edipte Yok Goruntu Kalitesi Bozuk yok O Yok Bu Diye Kımseye İsyan Etmeyın..

soner

6 sene önce

admin ben artık bu siteden film izleyemiyorummmm!bu siteden film bulup başka sitelerden izliyorum.ısrarla başka bir şekilde indirmiyorsun donuyor diyene kızıyorsun ,arkadaş donuyor film izlenmiyor anlamıyormusun???

TURGAY

6 sene önce

güzel film,güzel senaryo tşk admin 10/7,5

manas69

6 sene önce

bence film müthiş

serferu

6 sene önce

ewet baglanbize yı yıllardır takip ediyorum herhalde sinemadayız.com da sizdeydi bir ara baglanbize.biz vardı eldeğiştirdi zannediyorum ama kalitisinden hiç odün vewrmeyen bir sitesiniz online ortamda trdeki en güzel site “””ayrıcalıgıda filmin ssinema çekimi olup olmadığını daha açmadan biliyorsunuz 🙂 teşekkürler admin emeğine sağlık

www.ocianews.com güvenilir takipçi satın alma - oslobet giris rulet siteleri betmatik giriş canlı bahis siteleri deneme bonusu veren siteler - bonus veren siteler canlı bahis - bahis siteleri - deneme bonusu veren siteler - deneme bonusu veren siteler - bonus veren siteler deneme bonusu veren siteler