Öldüren Sis – The Mist izle

79
olduren sis the mist izle

Kasabaya sanki başka bir dünyadan gelmiş izlenimi veren tuhaf bir sis tabakasının çökmesi üzerine korku ve panik içinde süpermarkete sığınan kasaba halkı arasında David Drayton ve küçük oğlu Billy de vardır.
Koyu ve kalın sis tabakasının içinde esrarengiz bazı yaratıkların pusuya yatmışçasına gizlendiğini ilk fark eden David olmuştur. Bu dünyaya ait olmayan öldürücü, korkutucu yaratıklardır bunlar… Kurtuluş ise marketteki herkesin hep birlikte hareket etmesine bağlıdır. Ancak insan doğası hesaba katılınca hep birlikte hareket edebilmeleri mümkün müdür?

Yorumlar

Evren

5 sene önce

Mükemmel bir film izlenmeli (KESİN)

Yunus

5 sene önce

izlemiştim bunu sonu mükemmeldi çok düşündürücü ne olduğunu söylemeyeyim de izlemeyenler olabilir. arada yahudi propagandası var onun haricinde güzel.paylaştığın için teşekkürler Yönetici..

kerem

5 sene önce

direk izlein dostlar muhteşem bir film özellikle sonu…. yunusa da katılamayacağım ben öyle bir yahudi propagandası görmedim filmde ne alaka ? bildiğiniz stephen kingin muhteşem bir romanından birebir uyarlamadır korku ve gerilim ardından dehşet bir son sahnesi…

Piskolight

5 sene önce

YA sakin ha izlemeyin..Ustteki yorumlara aldirmayin ..Zaman kaybi…sakin

Ben Derimki

5 sene önce

Yani Kisa Ve Öz Olsun Diorsaniz Eger Bu Sese kulak Verin Filim Berbat Dostum… Tam Bi Muammma

onur tan

5 sene önce

İzlediğim en güzel filmlerden biri İnsanoğlunun zor anlarda ortaya çıkan gerçek yüzünü çok güzel ortaya koyuyor fakat sonu olmamış..O kadar mücadeleden sonra..

onur tan

5 sene önce

İzlemeyin diyenlerede aktılmıyorum kesinlikle izlenmesi gereken Mükemmel bir senaryo düşündürücü bir kurgu

elif

5 sene önce

güzel bir film

Leo

5 sene önce

Film muhteşem bir film…Bu tarz senaryoları seviyorum…Film görsel açıdan yetersiz kalsada sonu beni baya etkiledi diğer beğenmeyen arkadaşlara katılmıyorum….Ne olursa olsun hiç kimse Allahın verdiği cana kendi imkanlarıyla son vermemeli…Ayrıca insanoğlu hangi dine inanırsa inansın,dini kendi menfaatleri doğrultusunda nasılda sapkınca kullanabildiğini bi kez daha objective bi şekilde görebiliyoruz filmde…Stephen king gerçekten insan psikolojisini en temel içgüdüleriyle burda gözler önüne sermiş….

geolog

5 sene önce

anlatılmak isteneni anlamayan bazı arkadaşlar izlemiş ama güzel ders veriyor

ferit

5 sene önce

ben filmi ilk çıktığında izledim harika sonu biraz üzücü mutlaka izleyin

burak

5 sene önce

izlemenizi tavsiye ederim sonu değişik ve üzücüydü.

Resul

5 sene önce

Twk ederim admin Sonu uzucu olsada guzzel bi film sonda Hepsini niye oldurdu bilmiyom amma guzzel bi film

beysu

5 sene önce

açmıyo nerden seretiniz

guner ismail

5 sene önce

ii

capkin damat

5 sene önce

güzel film ama sonu çok dramatik olmuş

KADİR SEVİM

5 sene önce

FİLM GUZELDI AMA SONU COK SACMA TUM UMUTLARIM YIKILDI ZAMANIM BOSA GITTI

serdar

5 sene önce

Ya arkadaslar simdi sonu berbat bitti. Yani böyle bir son olmadi bütüm fiim büyüsü bitti adiler böyle sonmu olur ya ühühüühhüh.Eksik kaldi filim yapilirmi bana bu ya

mustafa

5 sene önce

arkadaşlar bu güne kadar binlerce film izledim nice oscarlıklar gördüm ama bir tanesi bile yorum yapılası gelmedi ama bu film mükemmellll eğer benim gibi bir koleksiyoncuysanız mutlaka ama mutlaka izleyin bidaha böle film gelmez…

Aykut

5 sene önce

Gerçekten İzlene Bilir Bir Flim Tavsiye Ederim.

bekir

5 sene önce

keske izlemeseyim psikolojim bozuldu

Sirin

5 sene önce

Son muhtesem..!! kesinlikle izlemelisiniz

emre

5 sene önce

ya film koleksiyoncusu bile bu filme çok iyi demiş yazık bizde film anlayışı da bu kadar olur çok basit bir konu ve basit bir konunun bir o kadar basit işlenmesinden ortaya çıkan basit bir film berbat bile bu filmin yanında baş yapıt olur
daha fazla söze gerek yok

beyto

5 sene önce

izleyin çok manyak bi filim bu benim 2 ci izleyişim bence izleyin üsteki saçma yorumlara aldırmayın

kızılay escort okey oyna - bahis siteleri - bonus veren siteler - deneme bonusu veren siteler bedava bonus veren siteler - bedava bahis - erotik film izle erotik film erotik filmler Melbet Melbet casinoslot dinamobet- canlı bahis siteleri deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler canlı bahis bahis siteleri deneme bonusu veren siteler