Kılıçların Gücü – Shadowless Sword izle

49
kiliclarin gucu shadowless sword izle

Kral olmak için gerekli özelliklere sahip olmadığını,buna layık olmadığını düşünen Prens Kral olmak için gerekli meziyetlere sahip olmadığını düşünen Prens Jeonghyeon ile, onun kral olabilmesi için hayatını ortaya koyan Yeon arasında bir nevi kral-hizmetkar romantizminin çekiciliği söz konusu. Ama bu romantizm, filmin sonuna dek korunan bir kontrole sahip..Daha çok sadakat ve koruma duygusu ön planda….

Yorumlar

izmirli_3_5

5 sene önce

paylaşım için tşkler admin

tevfik punar

5 sene önce

tsk ler site ekibine

burhan

5 sene önce

ulusumuz için mükemmel film. çünkü bu filmde halkımızın sevdiği her şey mevcut herkesin elinde bıçak kılıç bi kılıç darbesiyle nehirler yarılıyor insanlar skorsky helikopteri gibi uçuyorlar bi kılıç darbesiyle 5 kişi ölüyor biftek pirzola kesilir gibi kesen kesene insanları. yani mükemmel aksiyon kan şiddet süper filmde hiç duraklık yok baştan sona aksiyon milletimi tanıyorsam bu film 5.000 izlenme sayısını geçer. yok yorum sormayın kimse zahmet edipde yorum yapmaz 3-5 kişi ancak umurlarında değilki milletin site nasıl dönüyor geliri nereden diye.

admin

5 sene önce

Burhan uzakdoğu aksiyon filmlerine özelliklede havada epey vakit geçiren dövüş filmlerine karşı olan düşmanlığını anlayamıyorum 🙂 bu arada sitede yapılan hiçbir yorum bana bir gelir sağlamaz. Yalnızca sizden sonra film izleyecek olanlara bir görüş bildirme ve googlenin gözünde doğal bir seo yaratmadır. Sitelerin tek geliri reklamlardır. Değerli yorumların için sanada burdan tekrar teşekkür ederim. İyi seyirler

recep

5 sene önce

güzel filimdi uca uca bi hal oldu adamlar vakti olanlar izlemeli tşkler admin

burhan

5 sene önce

kendin bile gülerek diyorsun havada epey vakit geçiren diye…. nasıl olmayayım yani bayağı uçuyorlar şimdi bende çok severim uzak doğu aksiyon filmlerini yorumlarımdan en iyi sen biliyorsun iko uwais–jacky wu— tony jaa–donnie yen—jet li– jacky chan– samo hung—nicholas tea—nakayama ıkomura– sevdiğim uzakdoğu aktörleri. çünkü aiki-do 5 dan sahibi bi sporcuyum aikido haricinde ken-do kempo full contackt ve taekvan-do sporlarınıda yaptığım için uzakdoğuya karşı zaten bi sempatim var. ama söz konusu film olunca kılıçla nehir yarmak ağaçlardan ağaçlara göllerin üzerinden çatılardan çatılara uçuşmak yani çok fantastik öge kullanıyorlar buda çok sıkıcı oluyor. mesela ÇİN eskiden beri dünyanın en çok kalabalık ülkesi olmasına rağmen hangi ülkeyle savaşmışsa kaybetmiştir bunu biliyormusunuz? moğollar hunlar türkler kırgızlar tatarlar çerkezler ruslar en basiti japonya 50.000.000 luk nufusa sahipken bile çini işgal etmiştir İP MAN filmindende hatırlarsınız belki. şimdi bu ÇİN yahudi ve amerikalılar gibi FİLMLERLE İNSANLIĞIN BEYNİNİ EMPOZE EDİYORLAR. ve dikkat edin çin filmlerindeki konu yani savaş hep kendi aralarında üstelik. yani komik duruma düştüklerinin farkında bile değiller. hangi ülkeyle savaşa giripde kazanmışlar? hep iç savaş dış savşdada hep yenilmişler zaten. şimdi düşünün çinde hep yenilmez uçuşan insanların olduğu bi çin milyarlarca nüfuslu üstelik neden hep mağlup bi ülke? uzatmayayım çok aşırıya kaçmaları sinir bozucu film efektlerinde. kızdığım bi konuda en çok biz milletimizin bu tip filmleri çok sevmesi. yapılan istatistikler bunu söylüyor türkiye uzakdoğu filmlerini en çok seven ülke neden? bu arada ben yapılan yorumların film sitelerine bi gelir kaynağı olduğunu sanıyordum reklam tıklamanın haricinde. ama olsun yorumlara devam DURMAK YOK YOLA DEVAM

nihat

5 sene önce

daha ıyı olabılırdı flım . burhanın soyledıgı gıbı cok ucma var buda flımın kalıtesını dusurmus aslında benım gıcık oldugum ucma degıl havada yurumelerı flımıme gelınce ıyı sayılır on uzerı 6.5 eder ızlenılır

hülya

5 sene önce

bence güzel filmdi tşkrler emeğin için admin

ATTILA

5 sene önce

CUNEY AMCAMIZ BILE BIR YUMRUKTA 200 KISIYI DEVIRIYORDU BUNLAR BII MI BUNLAR OLSA OLSA CUNEYT AMCANIN TALEBELERIDIR HAHAHAHA

burhan

5 sene önce

evet ilk yorumumda dedeğim gibi izlenme sayısı 5.000 kişiyi geçti yarında pazar rekor kırar kesin

killi

5 sene önce

Harbi uçmalara olmasa film çok daha güzel olucakmış ama uçmalar filmi biraz basitleştirmiş uçma dışında film herşeyi ile güzel izlenebilir vakti olan izlesin

avcibasi

5 sene önce

süper …..

resit

5 sene önce

kuslar bile bu kadar ucmuyo be haha

halim aydin

5 sene önce

masallah herkes burada ucuyor ama film harika tesekkurler bay admin

kızılay escort okey oyna - bahis siteleri - bonus veren siteler - deneme bonusu veren siteler bedava bonus veren siteler - bedava bahis - erotik film izle erotik film erotik filmler Melbet Melbet casinoslot dinamobet- canlı bahis siteleri deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler canlı bahis bahis siteleri deneme bonusu veren siteler